Kesä tulee, oletko valmis?

Kohta on taas aika vaihtaa toppatakit ja villapaidat shortseihin ja kesämekkoihin. Kesää kohti mentäessä vaatetus kevenee ja puntit lyhenee ja moni haaveileekin tässä kohtaa kropan kiinteytymisestä. Peli ei ole vielä menetetty, tässä viisi hyvää vinkkiä joilla pääset hyvään alkuun.

 

1) Siisti ruokavalio ja syö säännöllisesti

Siisti ruokavaliostasi ylimääräiset herkut pois ja ala syömään säännöllisesti n. 3 tunnin välein. Pidä joka aterialla mukana hyvä proteiininlähde, niin pysyt kylläisenä pidempään ja lihaksesi saavat rakennusmateriaalia. Älä myöskään unohda hiilihydraatteja, hyviä rasvoja sekä kasviksia ja marjoja!

evaat

2) Ole aktiivinen!

Lähde liikkeelle kevät aurinkoon!

Kulje mahdollisuuksien mukaan työmatkat kävellen tai polkupyörällä, valitse portaat hissin sijaan ja nauti lisääntyneestä valosta. Aloita juoksukoulu tai lähde kauan himoitsemallesi joogan alkeiskurssille. Kevät on loistavaa aikaa aloittaa uusi harrastus!

jalatoikosenaanpyörä

3) Juo vettä!

Pidä huoli nestetasapainostasi juomalla vettä 2-3 litraa päivässä. Olo kevenee, aineenvaihdunta toimii ja myös iho ja hiukset kiittävät!

vedenjuonti

4) Lisää viikko-ohjelmaan lihaskuntotreenejä!

Pelkällä lenkkeilyllä ei kiinteitä pakaroita ja reisiä saavuteta. Ala lisäämään viikko-ohjelmaasi myös lihaskuntotreenejä, joko kotona, ulkona tai salilla tehtäväksi. Hyviä treenejä pystyy tekemään myös ihan omalla kehonpainolla, joten välineitä ei välttämättä tarvita. Lihaksesi kiinteytyvät ja muokkaantuvat ja kehonkoostumuksesi alkaa muuttua!

reidenojennus_pinkki

5) Liiku ja syö hyvin, koska rakastat vartaloasi. Älä siksi että vihaat sitä!

Moni peiliin katsoessaan näkee siellä vain puutteita. Tuossa on liikaa tuota ja tuossa liian vähän tuota.. Mitä jos nyt opettelisit näkemään peilissä myös positiivisia asioita ja hyväksymään itsesi?

Liikunnasta tulevan hyvän olon pitäisi myös motivoida, sekä puhtaasta, terveellisestä ja raikkaasta ruokavaliosta tulevan energian puskea sinua eteenpäin. Kauneus ja säteily lähtee sisältä, älä unohda harjoittaa myös sitä puolta!

sivulankku

Superdieetti-1+6-jutta-gustafsberg-fitfarm-kotitreeni-treeniohjelma-saliohjelma-ruokavalio-laihdutus-fitfarm

0 replies

Leave a Reply

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

Vastaa

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *

Voit käyttää näitä HTML-tageja ja attribuutteja: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>