Bikini Challenge -valmentaja Satu Kalmi: VIELÄ EHTII KESÄKUNTOON!

Terveisiä Bikini Challenge –valmentajalta Satu Kalmilta niille jotka tavoittelevat unelmien kroppaa kesäksi 2017.

Kyllä, vielä ehtii mainiosti tiristellä rasvoja ennen rantakelejä ja tällä kertaa sinulla on myös mahdollisuus pysyä saavutetussa kunnossa! Bikini Challenge valmennus alkaa nimittäin maanantaina 8.5. ja ohjeita noudattamalla kesäkunnon lisäksi saat paljon muutakin! Bikini Challenge on nimittäin paljon enemmän kuin 10 viikon nettivalmennus joka sisältää ruokavalion ja treeniohjelman, se on elämäntapa ja sitoutumalla mukaan saat ohjeet sekä työkalut pysyvään kesäkuntoon! Valmennuksessa kiinnitetään paljon huomiota mentaalipuolen asioihin ja tukena olen minä valmentajana kannustamassa jatkuvasti sekä upea yhteisö joka koostuu motivoituneista naisista jotka tsemppaavat toisiaan eteenpäin. Kesäkunnon tavoittelu voi siis olla hauskaa kivassa porukassa!

Jotta tuloksia voi saada nopeasti, on ruokavalioon kiinnitettävä huomiota, sillä ravinnon merkitys on lähes 80% kun puhutaan kehon muokkaamisesta. Bikini Challenge sisältää tarkan ruokavalion ja mukana on ohjeet niille joiden tavoitteena on enemmänkin lihaksen kasvatus, sekä niille joiden tavoitteena on rasvanpoltto. Ruokavalioihin tulee päivityksiä säännöllisesti valmennuksen aikana ja mukana myös maidoton ja kasvis ruokavalio. Jotta muutokset ovat pysyviä, valmennuksessa on pyritty tarjoamaan ravinnon suhteen mahdollisimman paljon vaihtoehtoja, joista voi jokainen koota mieleisensä ruokavalion. Mukana on nimittäin laaja ruoka-aine pankki joka sisältää runsaasti korvaavia vaihtoehtoja sekä maukkaita ja terveellisiä reseptejä.

Ravinnon lisäksi treenipuoli täytyy myös olla kunnossa, jotta kehitystä tapahtuu. Bikini Challenge valmennuksessa voit treenata salilla tai toteuttaa valmennuksen tekemällä hauskoja toiminnallisia ulkotreenejä HIIT–tyyliin. HIIT- treenit sopivat kiireiselle, sillä niiden kesto on vain noin 20 minuuttia ja silti rasvanpoltto on taattu! Ne ovat myös loistava treenimuoto lomalaisille ,sillä mökin pihalla tai missä tahansa ulkona on kiva treenata kesällä eikä tarvitse etsiä salia. Tai voit tehdä molempia. Kokeneemmille treenaajille olen suunnitellut 4-jakoisen saliohjelman johon tulee päivityksiä valmennuksen aikana ja mukana on myös 3- ja 2-jakoiset saliohjelmat. Hiit-treenejä jotka voit suorittaa kesällä ulkona, kutsutaan valmennuksessa viikkotreeneiksi ja niitä on mukana 10 kappaletta. Viikossa tehdään 4-5 lihaskuntotreeniä ja aerobista 1-2 kertaa viikossa tavoitteen mukaan.

Kaikista tärkein työkalu on kuitenkin meidän psyyke eli pääkoppa. Siihen kiinnitetään paljon huomiota valmennuksen aikana erilaisten harjoitteiden avulla ja valmentajana tsemppaan tiiviisti osallistujia mm. suljetussa Facebook ryhmässä jossa pidän joka viikko LIVE-lähetyksiä ja lisään muutakin materiaalia. Valmennuksen yksi merkittävimmistä voimista on yhteisö, jonka kannustus ja tuki on älyttömän tärkeää tulosten kannalta. Valmennuksessa ei tavoitella ainoastaan hyvää kroppaa vaan myös onnellisuutta ja balanssia.

 

Liity siis mukaan https://www.fitfarm.fi/kauppa/bikini-challenge/!

1 reply

Leave a Reply

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

Vastaa

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *

Voit käyttää näitä HTML-tageja ja attribuutteja: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>