Viisi vinkkiä kevyempään kesämeininkiin

1. Nauti veden raikkaudesta    

Vedenjuontia on kesäaikaan helppo lisätä koska kun ilma on lämmin, niin vesikin maistuu paremmin. Laita veden sekaan kannuun vaikka sitruunaviipaleita, tuoretta basilikaa tai kurkun siivuja ja saat superkaunista juotavaa, jossa on ihana maku! Vaikka kylmä juoma maistuu lämpimällä ihanalta, muista juoda vettä myös huoneenlämpöisenä, koska se imeytyy parhaiten.

Näyttökuva 2017-05-22 kello 16.05.12

2. Panosta välipaloihin

Kesäelämä on usein liikkuvaa ja jotta ateriarytmi pysyy kunnossa, välipaloilla on hurjan iso merkitys. Pidä mukana helppoja välipaloja kuten proteiinijuoma tai -patukka, pähkinöitä, kasviksia, hedelmiä, niin nälkä ja mieliteot eivät pääse yllättämään kesken rantareissun tai patikkaretken.

Näyttökuva 2017-05-22 kello 16.05.45

3. Grillaa, Grillaa, Grillaa!

Ota kaikki irti grillikaudesta ja heitä grilliin makkaran sijaan parempia vaihtoehtoja. Lähes kaikkea voi grillata, ja kun käytät vähän mielikuvitusta, saat laitettua grillissä vähärasvaisia, raikkaita herkkuja: kanaa, kasviksia, bataattia jne. Makkarat voit hyvin jättää kokonaan syömättä.

Näyttökuva 2017-05-22 kello 16.06.00

4. Treenaa ulkona

Onko mitään ihanampaa kuin nauttia treenistä raikkaassa ulkoilmassa? Kesällä ei ole mikään pakko mennä salille, vaan voit tehdä lihaskuntotreeniäkin helposti mökillä tai lenkkipolun varressa. Nautiskele pitkistä kävelylenkeistä luonnossa tai karauta pyörällä tutkimaan uusia polkuja!

Näyttökuva 2017-05-22 kello 16.06.21

5. Hyödynnä valo

Ajatus aamulenkistä voi talven pimeinä aamuina tuntua karmaisevalta. Ota kaikki irti valosta nyt kun sitä on: pinkaise aamulla lenkille ennen töitä, tai nauti iltamyöhään rentouttavasta iltakävelystä ennen saunaa.

Näyttökuva 2017-05-22 kello 16.06.58

Jos kaipaat lisätsemppiä kesätreeneihin tai terveelliseen ruokavalioon, Superdieetti® alkaa taas 5.6.! Kurkkaa täältä!

 

0 replies

Leave a Reply

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

Vastaa

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *

Voit käyttää näitä HTML-tageja ja attribuutteja: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>