IMG_0228

Offseason

Nyt on reversedieetti taputeltu ja viimeiset aamulenkit tehty tälle kisakaudelle. Reverse sujui oikein hyvin ja ruokaa on saatu lisättyä oikein mukavasti. Itse pelkäsin hieman miten keho ja mieli reagoi melkein vuoden mittaisen kisadieetin jälkeen, mutta kaikki on mennyt todella hyvin. Nyt ei ole tarkoitus kerätä sitä ylimääräistä massaa, vaan ainoastaan kasvattaa lihasta ja syödä sen verran mitä kehitys vaatii. Tällä hetkellä painoa on tullut noin 4-5kiloa viidessä kk, mikä on todella hyvä koska kunto on pysynyt todella siistinä. Kävin myös kehonkoostumusmittauksessa jotta voisin itse nähdä kehityksen. Yläkroppa oli testin mukaan kehittynyt huimasti, johon on tällä hetkellä myös panostettu eniten. Alakroppa sen sijaan ei ollut kehittynyt samalla tavalla, mikä minulla yleensä kehittyy parhaiten. Päätin siinä vaiheessa lopettaa aamulenkit, jotta jalkojen kuormitus vähenisi ja palautuminen tehostuisi. Koska lihas kasvaa levossa, niin enempi ei aina ole parempi. Aerobisena treeninä minulla on enään yksi intervalli tai mäkitreeni viikossa, joka riittää ylläpitämään juoksukuntoa ja hapenottokykyä.

Viimeisiä aamulenkkejä <3

Viimeisiä aamulenkkejä <3


Viimeiset aamulenkit tulikin tehtyä Turkin auringon alla ja samalla aloitettua ALL OUT 5 valmennus. Hieman harmitti kun heti valmennuksen alussa joutui säätämään ruokailujen kanssa, mutta onneksi meillä oli allinclusive ja sain sieltä valkattua itselle sopivat annokset. Sali oli onneksi tuttu ennestään ja sain treenit vedettyä ohjeiden mukaan . Lisäravinteet oli tietenkin pakattuna mukaan, koska niitä on aina hankalempi ostaa paikan päältä.
IMG_3538
Hotellin buffa

Hotellin buffa


Palattuani reissusta sain vihdoinkin aloitettua valmennuksen myös ruokailujen osalta. All out 5 on kyllä taas kerran ylittänyt kaikki odotukset, vaikka olenkin ollut Bullin valmennuksessa vuodesta 2010, niin taas on tullut paljon uutta ja haastetta riittää. Mielenkiintoisin ja paras osuus valmennuksessa on kyllä sen progressiivisuus ja tapa saada joka viikko uutta ärsykettä lihakselle. Kymmenen viikon ajan treeniohjelmat kovenee ja samassa suhteessa ruoan määrä nousee. Tämä on enemmän kuin täydellistä, nyt kun ei ole tarkoitus syödä yli kulutuksen mutta kuitenkin varmistua siitä, että ruokaa saa tarpeeksi. Näin tarkkaa valmennukseni ei ole ikinä ollut. Olen aina ollut tarkka määrien suhteen ruokavaliossani, mutta se on pysynyt samana treenistä riippumatta. Tietenkään kaikille ei sovi näin tarkkaan laskelmoitu elämä, mutta itse nautin siitä kun viedään asiat äärirajoille ja otetaan maksimaalinen hyöty irti, ALL OUT!
Yks banaani ei ihan riittänyt :D

Yks banaani ei ihan riittänyt

0 replies

Leave a Reply

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

Vastaa

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *

Voit käyttää näitä HTML-tageja ja attribuutteja: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>